Monday, March 16

The Regents School - Thailand
(Pattaya campus)



През втората година от обучението ми в The Regent’s School намиращо се в Кралство Тайланд, аз имах огромната чест да се срещна с настоящия Посланник на Република България, г-н Камен Величков и да отпразнувам националния празник 3-ти Март на моята Родина наред с редица други сънародници, горди да присъстват и да покажат уважение към Българската култура и труда на всички направили съществуването на нашата държава възможно.

При срещата си с г-н Величков ние обсъдихме възможността която се предоставяше, както на мен така и на редица бивши, настоящи и бъдещи ученици от България и Европейските държави да се покажат и изявят като лидери, да поемат живота си в своите ръце. Наред с академичните постижения The Regent’s School се радва и на множество извънкласни избирателни мероприятия, които не само ни подготвят за университета но и ни дават много знания и практични умения полезни за бъдещите предизвикателства на живота.















За мен е чест, че бях избран да представлявам България за последните две години в The Regent’s school – Pattaya campus, както и Бистра Дойнова в Bangkok campus която постигна удивителни резултати, в академични и в извънкласни занимания. Като пример ще спомена, че Бистра Дойнова бе Head girl – президент на училищното настоятелство и представител на училището в Round Square конференцията в Индия през 2008.

През изминалите години много от завършилите ученици бяха приети от топ университетите по света с резултати от до 42 точки от IB програмата, която е приета по цял свят и много високо ценена от всички университети, поради степента на обучение и подготовката, изградена на основа на извън класните мероприятия. Много се радвам да знам че Д-р Вирачай Течавижит като притежател на училището оценява старанието и таланта на множеството ученици, които чрез конкурс за стипендия получават шанса да учат в едно елитно училище. Много от посочените и преуспели ученици завършили IB в това престижно училище са именно Българи, и за това Д-р Вирачай Течавижит има волята да подпомогне талантливи деца, като им даде възможността да представят държавата си и учат по специална система осигуряваща отлична подготовка.

Лично аз усещам голяма промяна в мен и живота ми като цяло. Чрез гласуваното ми доверие и лична отговорност аз усъвършенствам моите способности да се справям сам с трудностите в живота, и да намирам начин да преудолявам препятсвията в него.

От друга страна идването в Тайланд ме запозна с една нова и различна култура от тази която вече съм виждал. С всяка изминала седмица аз се наслаждавам на все повече културни и исторически забележителности, рядкост в съвременния свят, но за щастие високо ценени тук.

Всеки има шанс да посрещне това предизвикателство и възможност да се срещне с множество талантливи и интелигентни деца от 42 различни държави.


http://www.pattaya.regents.ac.th/

За контакти и въпроси: Георги Георгиев – GeorgiG@live.com

3 comments:

wattie said...

Статията ти много ми хареса

GeorgiG said...

Мн се радвам, надявам се да стигне до много хора и да помогне за да може повече деца от България да получат шанса да учат тук.

Anonymous said...

Thanks, Georgie. Russian is so similar to Bulgarian: I understood quite a lot))

Bookmark and Share

Please Leave a Comment